Nyheder »

Rødvin: Sundt og godt for helbredet

23. august 2011 – 13:24 | Ingen har kommenteret endnu

Er der helbredsmæssige fordelene ved at drikke rødvin i et moderate mængder og  hvidvin de samme positive egenskaber ? – Prøver vi her at belyse.
 Rødvin har pÃ¥ det seneste fÃ¥et ry for at være gavnligt for …

Læs hele artiklen »
Barn
Senior
Nyheder
Diverse
Deltag SundhedsBladet.dk
Forside » Diverse, Nyheder

Velkendt råd om rigeligt med vand tilbagevises

Indsendt af admin dato 22. august 2011 – 23:07Ingen har kommenteret endnu

Det sætter en britisk forsker nu spørgsmåltegn ved. Margaret McCartney har undersøgt den tilgængelige forsknin på området og skriver i en artikel i British Medical Journal, at rådet ikke bare er nonsens – det er også noget sludder.

Læs mere om dette på kostbladet.dk

Kommenter artiklen!

Skriv din kommentar herunder

Hold en god og sober tone - SPAM tolereres ikke

*